Left navigation


Uppdatera betalningsinformation för befintligt Auto Bizz avtal

Viktigt!! Du måste uppdatera din betalningsinformation hos BroBizz A/S, för att din bizz ska fungera efter den 6 dec 2016.

Så här gör du:

  1. Ta fram ditt nya kundnummer och lösenord, som du mottagit via e-mail eller brev. Kan du inte hitta informationen eller inte har mottagit informationen, vänligen kontakta vår Kundservice
     
  2. Gå in på brobizz.com/sv och välj ”MITT KONTO

  3. Fyll i ditt kundnummer och ditt nya lösenord

    BroBizzAS-mittkonto

       

  4. Kontollera dina person-/företagsuppgifter
     
  5. Välj ”Min BroBizz” och ”Uppdatera kortinformation”, i menyn på toppen av sidan.

    BroBizzAS-uppdatera-betalningsinformation         

       
  6. Välj betalningssätt och fyll i din betalningsinformation

        BroBizzAS-betalningsinfo-2
       
  7. Nu är du färdig och din bizz fungerar som vanligt efter den 6 dec 2016! Välj "Logga ut", högst upp på sidan

 

 

Mer information och svar på de vanligaste frågorna hittar du här!

 

Frågor som rör ditt AutoBizz avtal
Har du har frågor om priser och rabatter i förbindelse med ditt AutoBizz avtal, ska du kontakta kundservice hos Scandlines Helsingborg-Helsingör.

Telefon: 042-18 61 20
E-mail: autobizz@scandlineshh.com

Frågor som rör betalning
Har du frågor om person-/företagsuppgifter, betalningsinformation eller log in ska du kontakta kundservice hos BroBizz A/S.

Telefon: 08-40 000 340
E-mail kundeservice@brobizz.com
Mitt Konto

Få Öresunds lägsta pris med bil - Läs mer och anmäl dig här!