Bizz FAQ
FAQ
Din bizz kan fortfarande användas på Rödby-Puttgarden och Gedser-Rostock överfarterna om den är kopplad till EasyGo.
Tryck på hjälp-knappen på monitorn vid automatisk check-in eller kör till filen med personlig service.
Fr.o.m. 1 februari 2021 kostar det ett engångsbelopp á DKK 200 varje gång du beställer en bizz från Brobizz.
Scandlines är medlem i EasyGo. Det betyder att du inte behöver ett avtal direkt med Scandlines för att kunna använda din bizz från Brobizz på överfarterna.
Du hittar ditt kundnummer till Brobizz i det välkomstbrev som du fick ihop med din bizz. Du kan även logga in på
Mitt Konto på brobizz.com, där hittar du din kundinformation.
Nej, det är inte möjligt.
Du kan få en översikt över dina färjeöverfarter på
Mitt Konto på brobizz.com.
Nej, du kan endast använda din bizz från Brobizz till köp av enkelresor.
Du ska skicka din bizz till:
Brobizz A/S
Vester Søgade 10
1601 København V
(Märk kuvertet “Lukning”)
Du kan läsa mer om att säga upp ditt avtal här.
Om du inte längre önskar att ha ett bizz-firmakontrakt med Scandlines, ber vi dig kontakta Scandlines BtB-avdelning på
bizzdk@scandlines.com.
Med en Bizz Flex-biljett har du prioriterad plats ombord men pga. begränsat antal bilplatser på färjan förbehåller vi oss rätten för utsålda avgångar.