Hur bokar jag om min biljett?

De flesta av våra biljetter gäller hela dagen, så det är inte alltid nödvändigt att boka om.

Du kan boka om dina biljetter genom att kontakta kundtjänst (bokningsavgift tillkommer).

Kontakta kundtjänstscandlines@scandlines.com eller +46 (0) 200 439 539.

Hur avbokar jag min biljett?

Kom ihåg att du alltid har 24 timmars ångerrätt efter att ha bokat en biljett.

Det finns två sätt att avboka en biljett beroende på om du avbokar en oanvänd eller delvis använd biljett.

Avboka oanvända biljetter: Du avbokar biljetter som inte har nyttjats i Min bokning.

Avboka delvis använda biljetter: Om du vill avboka en delvis använd returbiljett, ska du skicka ett e-postmeddelande med ditt bokningsnummer till vår kundtjänst så hjälper de dig vidare.

Kontakta kundtjänst på scandlines@scandlines.com.

Observera att vi inte återbetalar avgifter som tas ut i samband med biljettköp.

Se alla omboknings- och avbokningsvillkor