Kontakta kundtjänst
Vi hjälper dig gärna via e-post och telefon.
Kan vi hjälpa till?
Allt det praktiska före och under din färjeresa.
Det tillkommer en bokningsavgift på biljetter som köps i hamnen och via kundtjänst.
Det är viktigt att du vet den totala längden på ditt fordon innan du bokar en biljett.
Det är lätt att köpa biljett i hamnen.
Har du glömt något på färjan? Vi sparar det antingen i Puttgarden eller Gedser.
Kom ihåg att följa tullreglerna när du handlar tullfria varor på färjan eller i BorderShop.
Ladda ner vår app så har du all information om din resa samlad på samma ställe.
Om du, ditt fordon eller ditt resegods råkar ut för en skada, ska du anmäla det till vår personal innan du lämnar färjan.
Om du mot förmodan inte är nöjd med en produkt eller tjänst, kan du kontakta oss så hjälper vi dig.
Använd din bizz från Brobizz eller andra bizz’ar kopplade till EasyGo på Scandlines.