Kontakta kundtjänst
Vi hjälper dig gärna via e-post och telefon.
Kan vi hjälpa till?
Vi har samlat all vår information om resor under COVID-19 här.
Se incheckningstider för alla biljettyper och hitta rätt incheckningsfil i hamnen.
Här hittar du adresserna till våra hamnar i Rödby, Gedser, Puttgarden och Rostock.
Det tillkommer en bokningsavgift på biljetter som köps i hamnen och via kundtjänst.
Det är viktigt att du vet den totala längden på ditt fordon innan du bokar en biljett.
Du är välkommen att ta med mindre husdjur som hund och katt ombord på färjan.
Det är lätt att köpa biljett i hamnen.
Har du glömt något på färjan? Vi sparar det antingen i Puttgarden eller Gedser.
Du blir väl omhändertagen i den gula filen.
Kom ihåg att följa tullreglerna när du handlar tullfria varor på färjan eller i BorderShop.
Ladda ner vår app så har du all information om din resa samlad på samma ställe: biljetter, avgångstider och SMILE-kort.
Om du, ditt fordon eller ditt resegods råkar ut för en skada, ska du anmäla det till vår personal innan du lämnar färjan.
Om du mot förmodan inte är nöjd med en produkt eller tjänst, kan du kontakta oss så hjälper vi dig.
Vi har 60 dagliga avgångar på våra två rutter över Rödby-Puttgarden samt Gedser-Rostock och överfarterna tar 45 minuter resp. 2 timmar.
Bli uppdaterad på aktuella avgångar, trafik och vädret.
Använd din bizz från Brobizz eller andra bizz’ar kopplade till EasyGo på Scandlines.
Allt du behöver veta innan du kör ombord på färjan för att få en bra start på din resa.
Viktig information för alla som har Scandlines flerturskort.